2013. október 19., szombat

/Eldöntve/ Döntsetek ti! ~ Következő dizájn

Sziasztok! 

Ebben a bejegyzésben most két dolog fontos rólam/velem kapcsolatban: azt hogy nagyon szeretek szerkeszteni és irtózatos türelmetlen vagyok, hamar megunok dolgokat. Ez lett az új dizájnnal is. :") Épp ezért feltöltök nektek most két fejlécet, amiket a közelmúltban szerkesztettem erre a blogra és azt szeretném, ha szavazással döntenétek el, hogy melyik legyen a következő dizájn alapeleme. :) Íme! 

1.


2.


Ui.: az oldalt feltüntetett szavazásban választhattok! :D

Jó éjszakát!

6 megjegyzés:

  1. Hát ami azt illeti feladtál egy nagyon nehéz feladatot mert fogalmam sincs hogy melyik legyen az új dizájn. A maga módján mind a kettő nagyon szép és ügyes munka. Nekem mindegy hogy melyik lesz. Mert az elsőnek téli hangulata van ezért én azt inkább későbbre tartogatnám... Mivel tudom hogy nagyon gyönyörű kis dizájnt fogsz összedobni akármennyire is ellenzi ezt a blogger mindkettőnél. A második pedig ismét egy nagyon szép fejléc ha meg akarod várni a telet akkor én ezt ajánlom ha nem akkor majd felteszed máskor mindenesetre kíváncsi leszek hogy melyik lesz a nyerő.
    Puszil Liza. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága!
      Köszönöm, hogy még ezzel kapcsolatban is írtál nekem, jól esik. Köszönöm, igyekeztem kellően megadni a minőséget. Igen, az első valóban télies hangulatú, de a tél is hamar eljön. :) Igen, a blogger mostanság eléggé megnehezíti a dolgomat, de én bátran hadakozok ellene. Én is nagyon várom az eredményt, amit a szavazás mutat, örömmel bíztam az olvasókra a döntést!
      Köszi, hogy írtál!
      Britt

      Törlés
  2. Mindkettő fejléc nagyon szép, de nekem a 2.tetszik jobban hiszen az gyönyörűen lett megcsinálva. Nem mintha az első nem lenne szép, csak annak inkább télies a hangulata és Raina képe egy kicsit homáyos, ráadásul egyáltalán nem jó Sebastian(bocs nem tudom hogy hívják igazából) képéhez képest. A másik fejlécen meg minden nagyon szép itt Raina képe is előnyös Sebastianhoz, szóval szerintem ezt rakd ki! :) Szavaztam is oldalt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Roxana!
      Igazán köszönöm. :) Igen, valóban a másodikban a képek egy árnyalattal élesebbek és utólag én is úgy vélem, hogy szebb is lett egy kicsit, de jelenleg ez a két verzió volt publikus és én boldogan bíztam a döntést az olvasókra. :) Köszönöm szépen, hogy elmondtad a véleményedet! :D

      Ui.: Sebastian Kydd - Austin Butler ;)

      Törlés
  3. Szia! Van egy díj a számodra a Díjak menüpont alatt :)) további szép napot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fancsika!
      Köszönöm szépen, a következő fejezet elején ki is teszem! :)

      Törlés