2013. szeptember 22., vasárnap

Two Award

Sziasztok! 

Megkaptam a második díjam, és az első liebsterem. Köszönöm Eni V.-nek! 

 
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj a 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek a díjat! 

11 dolog rólam: 

1. Semmi kedvem nincs díjazni....
2. De azért örülök, hogy gondoltak rám. 
3. Épp fehércsokit eszem. 
4. Megkaptam tegnap álmaim téli bakancsát. 
5. Ötletem nincs mit írjak, mert a Last Summer-ön már mindent kiveséztem. 
6. Unokatesóm kivasalta a hajam és irtó cuki vagyok így! 
7. Fő az egoizmus! 
8. Nagyon várom már a felvételizősdit! Mindezt idézőjelben.
9. Imádom a The Carrie Diaries. 
10. Van néhány ruhatervem, nagyon szeretek rajzolni.
11. Sebastian /a virágom/ kimúlt, elszáradt! 

11 kérdés nekem:
 
1. Mi a kedvenc sütid?
Kókusztekercs. 
2. Mit gondolsz a vegetáriánusokról?
Nincs velük bajom.
3. Mit gondolsz a passzív-agresszív emberekről/bloggerekről?
Olyanok, amilyenek. Nem különösebben kedvelem őket, itt főleg az emberekre gondolok. A bloggerek. Úgy vagyok vele, hogyha egyszer már belevágott, akkor próbálja tisztességesen csinálni. 
4. Van bakancslistád?
Van, persze. ^^
5. Szoktál hülyének nézni embereket?
Az egyik kedvenc elfoglaltságom! ;) 
6. Alapvetően milyen a személyiséged?
Katherine Pierce mond valamit? Amúgy kegyetlenke és gonoszka vagyok, ami szeret manipulálni, de amúgy irtó édes. 
7. Szerinted mi értelme van a blogolásnak, és miért jó?
Kiélem benne az álmaimat. /Kedvenc könyvem/ Aki álmokból épít várat, elfelejt élni. nekem ez segít és jó érzés mikor a kedves szavakat olvasom. 
8. Egy kedvenc magyar előadó:
ByeAlex 
9. Egy jó tulajdonságod:
Nagyon tudok nevettetni és ambiciózus. 
10. Egy rossz tulajdonságod:
Hogy kevés jó van. 
11. Van legjobb barátod/barátnőd, akinek mindent elmondasz?
Nem, nekem csak tesóim vannak. 

Bocsi, nem írok kérdéseket, nem is küldöm tovább! 

Szép napot, Britt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése