2013. szeptember 10., kedd

Brittany D. Ramone vagyok, szia!

Sziasztok! 

A Brittany Ramone név nem hiszem, hogy ismerős számotokra. Ismertebb néven Dorsee. Ez már ismerős? :) Néhányotok tudhatja, hogy nemrég bezártam az előző blogomat és most írok egy közöset, egy lánnyal. Ma a közös blogunkon úgy írtam alá a nevem, hogy Dorsee, ahogy mindig szoktam. Ez innentől változik. Először Marietta Dorea Avery néven találkozhattatok velem, később Dorea Ninaként. Most lettem  Britt D. Ramone. Kellett egy kis változás, remélem ezzel névvel és ezzel a bloggal sikeresebb leszek, mint a Last Summer-rel voltam. Mindenkit köszöntök az NY Feelings-en! Kíváncsi vagy, hogy milyen napokat kell túlélnie Raina Fabray-nek, aki egészen egy balesetig átlagos lány volt? Hogy találja meg a szerelmet egy bizonyos Sebastian Kydd személyében? 

Apropó, Sebastian Kydd! Őt a The Carrie Diaries-ből ismerhetitek, a Viasaton ment, én nagyon szeretem. Kydd karaktere adott ihletet ehhez a történethez, de teljesen elvonatkozik a sorozattól. Ez amolyan mesés crossover, amely össze lett kuszálva az én drága, személyes történetemmel! Jó szórakozást kívánok a későbbiekben! 

Bye, Britt D. R.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése