2013. szeptember 25., szerda

Three Award

Sziasztok! 

Újabb liebsterrel gazdagodott szerény kis blogom! :) Nagyon köszönöm Bia Joy-nak!

Szabályok:
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Írj 11 kérdést! 
- Küldd tovább 11 embernek! 

11 dolog rólam:

1. Most néztem meg az Ördög Pradát visel című filmet.
2. Annyira irtó édik vagytok, hogy már megkaptam a harmadik díjam.
3. Nagyon jó kedvem lett.
4. Ma lefutottam 5 kilométert. Szó szerint és egyhuzamban.
5. Emiatt nagyon fáj a vádlim és amúgy mindenem.
6. Imádom/imádtam Noriici blogját!
7. Alig várom hogy stratoljon Miss Angel új blogja.
8. Imádom a Dr. Csontot.
9. Alig várom, hogy az LB-mmel majd egy gimibe kerüljünk.
10. Az Ördög Pradát visel kapcsán előástam az antik Vouge magazinomat.
11. Nagyon jó napom lesz holnap!

11 kérdés nekem:

1. Hány blogot tervezel?
 Még 1-2 biztosan lesz.
 
2. Mi ihlette a történeted?
The Carrie Diaries.
 
3. Hány éves vagy?
13.
 
4. Mit csinálsz, amikor nem a blogoddal törődsz?
Tanulok, olvasok, tanulok... ó és tanulok! Hogy csak a legkedvesebbeket említsem.
 
5. Mikor írtad meg az első blogod első darabkáját?
Nyár legelején az unokatestvéremmel.
 
6. Mit gondolsz, hány éves korodig fogsz blogolni?
Sweet sixteen.
 
7. Mik a terveid a jövőre nézve?
Felvegyenek abba a suliba, ahol eldönthetem a további terveim.
 
8. Hogyan látod magad tíz év múlva?
Okosan, boldogan, sikeresen, gazdagon és körülvéve magam a világ jó néhány tájával.
 
9. Hogy érzed magad most?
Nagyon jó kedvem van.

10. Bele szoktad fűzni magad a karakterekbe?
Naná! Bár a teljes személyiségemet már ellopták: Katherine Pierce...

11. Kit szeretsz a legjobban a blogodban?
Sebastiant. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése