2013. november 23., szombat

Interview with me

Sziasztok!

Most készült velem egy interjú, Szandra Orbán levezénylésével. :) A blog: katt!

1. Hogy reagáltál az e-mailre, amikor megláttad a felkérésem?
Igazából nagyon meglepődtem, mert még csak egy interjú készült velem és az is egy olvasóm kérésére. Nagyon örültem neki, jó érzés volt olvasni a leveledet.

2. Most nyitottál egy új blogot, amely Las Vegasban játszódik. Miért döntöttél e város mellett?
Azért, mert a legtöbb ilyen kaliberű város "foglalt". A másik történetemben, a Raina Diaries-ben New York-ban játszódik a történet egy része. London és Los Angeles már nagyon sok helyen szerepel, ezért akartam valami egyedibb várost az új sztoriba. A Vegas ötlet egy Helyszínelők rész miatt jött, meg amúgy is tetszik a hangulata. Illik a karakterekhez.

3. Az írás mellett fejléceket is gyártasz. Ezek csak hobbiként, ha unatkozol, vagy felkérésekre csinálod?
Is-is. Volt már egy-kettő rendelésem, de inkább a saját szórakoztatásomra szerkesztek, vagy a barátaimnak facebook-ra. Nagyon szeretek szerkeszteni, mondhatni, néha jobban, mint írni. Már egészen hozzászoktam, hogy nem kell mástól rendelnem, mert elértem egy olyan színvonalat, amit már lehet értékelni.

4. A Vegas című blogodon, mire felkerült az első rész, már 13 feliratkozóval rendelkeztél. Milyen érzés volt számodra ezt látni?
El voltam ájulva! Nagyon örültem neki, hogy már az első fejezetnél ennyi olvasót kaptam, öröm volt olvasni a pozitív kommenteket az ismertető alatt. Hihetetlen, hogy ennyi embernek tetszett az új történet.

5. A szereplőid kitalált emberek, vagy valamelyik ismerősödről/magadról mintázod őket?
Részben mindkettő. Természetesen nagy részük fikció, de sok mindent szedtem össze a környezetemből. A tulajdonságaik között általában fellelhető egy-egy, amik rám is jellemzőek, de az én szeszélyes személyiségem nem illenek bele az általam kitalált történetekbe. Viszont a barátaimból, ismerőseimből mindig tudok ihletet meríteni egy-egy karakter megalkotásához.

6. Van két saját blogod, és egy közös, Miss Angel-el. Hogy szeretsz jobban írni, ha a magad ura vagy, illetve ha társad van?
Imádom Miss Angelt, ezt mindenki tudja, de sokkal jobban szeretek egymagamban írni, mert akkor nem kell alkalmazkodnom, szeretem ha mindig az van, amit én szeretnék.

7. Mi inspirál az írásra?
Sok minden. Egy sorozat, egy film, egy másik karakter valahonnan máshonnan, egy kép, de egy mondatfoszlány is el tud bennem indítani valamit. Általában a külvilágból veszek ötleteket.

8. Vannak vele komolyabb terveid is a jövőre nézve, vagy csak hobbi?
Egyelőre hobbinak tartanám, hisz eredetileg szociológusnak készülnék a jövőben, vagy éppen tolmácsnak. Az újságírás nem egyszer megfordult a fejemben, de nem gondolkoztam el annyira rajta.

9.Körülötted ki tud arról, hogy írással foglalkozol?
Szinte mindenki. A szüleim és a barátaim. Hisz az unokatesóm segített megnyitni a legelső blogom. Nem mellesleg fiú.

10. Köszönöm szépen, hogy elvállaltad, további sok sikert!
Én köszönöm, Szandra, örülök, hogy felkértél!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése