2013. november 15., péntek

Fifteen Chapter

Sziasztok! 

Először... Mindenkinek tetszik az új dizájn, ugye? :) Nagyon remélem! El sem tudom hinni, hogy már 24-en vagyunk, hihetetlen! Köszönöm! ^^ Egyébként pedig közkívánatra úgy döntöttem vissza veszem a nevemet, a Dorea Nina Avery-t, de maradjunk a jó öreg Dorsee-nál. :) Jó olvasást! 

Ui.: Eddig tetszettek a zeneajánlók? 
Ui2.: Szavazzatok, hogy legyenek-e kirakva a mellékszereplők is, avagy sem! Oldalt van a szavazás


TIZENÖTÖDIK FEJEZET - SZABÁLY NINCS, BAJ VAN, MEGLEPETÉS!

- Te ittál? – hajoltam el tőle és leugrottam a motorháztetőről.
- Ennyire feltűnő? – kérdezte nagy vigyorral, majd visszahúzott magához. Újra meg akart csókolni, de én eltoltam magamtól. 

- A-a. Haza akarok menni, eláztam, átfagytam. Te kidobtál, most értem jöttél és szerintem tüdőgyulladásom is van. Sebastian Kydd, haza viszel vagy tovább gyalogolok – mordultam rá mérgesen és fáradtan.
- Jól van, jól van – mosolyodott, el és kinyitotta nekem az ajtót. Beültem az anyóülésre és vágyakozva pillantottam a kormányra. Sok álmom közül az egyik, hogy meg tanuljak vezetni, csak eddig nem sikerült. – Amúgy a hajcsatod – nyúlt bele a zsebébe, miután ő is beült és átnyújtotta a kis fém ékszert. 

- Fel sem tűnt, hogy elvesztettem – motyogtam magam elé, majd beletúrtam kócos vizes tincseimbe. Bekötöttem magam, de utolsó reményként még a kormányra pillantottam. Ez a Porsche egész egyszerűen tökéletes. Eddig nem nagyon foglalkoztam ezzel, holott megszámolni nem tudnám, hányszor ültem már benne.
- Vezetni akarsz? – pillantott rám Sebastian, én csak ködös tekintettel néztem vissza rá, mert épp a lóerőket kalkuláltam fejben. – Vezetni akarsz – sóhajtotta gondterhelten, mire lelkes mosollyal bólintottam. – Van bármilyen tapasztalatod? 

- Hát, öhm, apa régen tanított egy-két dolgot – próbáltam magabiztosan tartani a szemkontaktust, sikerült is, ugyanis Sebastian hátrébb csúszott az üléssel és az ölébe húzott. Furcsán meredtem rá.
- Azt hittem helyet cserélünk – húztam fel a szemöldökömet.
- Még csak az kéne! – ölelte át a derekamat. – Nem volt elég neked egy karambol?
- Nem félhetek egész életemben az autóktól – szakadt ki belőlem egy fájdalmas, elgyötört sóhaj, majd beindítottam a kocsi és betettem sebességbe. 

Sebastian a város közeléig engedte, hogy kedvemre száguldozzak, bár néha valóban be kellett segítenie, vagyis sokszor, ugyanis rájöttem, hogy abszolút nem a Porschék vezetésére születtem, ami felettébb szórakoztató volt. Ha háromszor nem fulladtunk le, akkor nem hívnak mától Karolina Grace Fabray-nek.
A városhoz érve, amint megláttuk az első házat, Sebastian helyettem is a fékre taposott. Nagyon mókás volt így összebújva vezetni, persze biztos nem a meghittség vezérelte Sebastiant, mikor az ölébe ültetett, hanem az elővigyázatosság. 

- Miért nem gyorsíthatunk? – nyafogtam és a gázra tapostam, amit Sebastian nem vett jó néven, ezért ismét lassított volna, amit nem engedtem.
- Baj… - ekkor felhangzott mögülünk egy sziréna, amire ő nagyot szisszent. - … lesz – húzta el a száját és lerántotta a kormányt, majd áttuszkolt vissza a másik ülésbe és mondta, gyorsan kössem be magam. Sajnálkozva pillantottam rá, de ez most nem érdekelte, hanem lehúzta az ablakot és filmbeillően szólt ki a zsarunak.

- Miben segíthetek biztos úr? – kérdezte halál komolyan, de a nevetőráncok a szeme sarkában összefutottak, tudtam jól szórakozik.
- Nos, fiatalúr, túllépte a megengedett sebességi határt! – felelte szintén komolyan a rendőr. – Elkérhetném az igazolványait? – pillantott jelentőségteljesen Sebastianra, rám még csak nem is nézett. Miattam fogják megbüntetni.
Épp megszólaltam volna, de Sebastian intett a hátra tett kezével, hogy maradjak csöndben, látta a visszapillantóból a szándékom. 

- Elnézést kérek biztos úr, de a barátnőmért már nagyon aggódtak otthon, mert nem ért haza a megbeszélt időben a szanatóriumból és én elmentem érte, hogy jól van-e. Nem számítottunk rá, hogy leszakad az ég, azért siettem, mert Raina már átfagyott – Sebastian meséje félig igaz volt, félig nem. Épp ezért széles mosollyal temettem bele magamat a hátába, nehogy felröhögjek. Kipillantva Sebastian válla fölött láttam, hogy a zsaru arca megenyhül. 

- Értem, értem. Raina Fabray? – kérdezett rá, Sebastian bólintott. Felemeltem a fejem Sebastian hátáról és biccentettem a rendőrnek. Újra eltűrtem csapzott tincseim és érdeklődve hallgattam a további beszélgetést. – Nekem is van lányom, én is biztos aggódnék érte. Elengedlek titeket, de ilyen még egyszer nem forduljon elő! – rázta fenyegetően a mutatóujját, majd elköszönt. Nyilván ő sem akart az esőn állva igazoltatni.
Miután ő elhajtott, Sebastian felhúzta az ablakot és gyilkos pillantásokat lövellt felém. Összehúztam magam, de nagyon nevethetnékem volt, nem bírtam sokáig a komoly, szemrehányó nézést. Hasamat fogva nevettem ezen az egészen. 

- Ne nevess! Le is csukhattak volna gyorshajtásért! – dühöngött Sebastian, de csakúgy mint a zsarunak, neki is megenyhült a tekintete. – Többet nem engedlek vezetni! – erre úgy néztem rá, mintha nem láttam volna még fehér embert. 

- Pedig pont most akartalak megkérni, hogy hadd vezessek még – néztem rá kiskutya szemekkel, ő pedig hiába próbálkozott, nem tudott neki ellenállni, így néhány pillanat múlva ugyanúgy az ölében száguldoztam, ahogy a rendőr érkezése előtt.

Mikor a házunkhoz értem, láttam, hogy még ég a villany, pedig Sebastian Rolex-je már lassan 9 felé járt. Ez pedig nekem nem jelentett semmi jót. Ilyenkor persze még javában ébren vagyunk, de bejelentés nélkül nem érkezhetek haza ilyenkor.
Mélyen beszívva a levegőt kiszálltam az autóból, Sebastiannal együtt. Kinyitottam a bejárati ajtót és sietve a konyhába mentem. Meda fel s alá járkált, nyilván nagyon régóta. Sebastian mögöttem jött és kissé kényelmetlenül érezte magát. 

Meda szó nélkül, hideg pillantással lépett elém, én pedig összeszorítottam a szemem és vártam a pofont. Várhattam. Mindig elfelejtettem, hogy anya és Meda mennyire különböztek. Meda soha nem pofozna meg.
Ehelyett engem és Sebastiant is olyan szorosan ölelte meg, hogy kifogyott belőlünk a szusz.
- Szerintem én most megyek – súgta halkan a fülembe Kydd, majd kaptam egy szolid puszit a homlokomra és ő mosolyogva kisétált, mint aki jól végezte a dolgot. 

- Vigyázz magadra! – szóltam utána, majd mikor biccentett, megnyugodva fordultam vissza Medához.
- Menj öltözz át és szárítsd meg a hajad és elmondom, amit szeretnék – hadarta el halvány mosollyal.
- Nyugodtan kiabáld le a fejem most, már úgyis megszáradtam – sóhajtottam.
- Miért tenném? – értetlenkedett. Furcsállva néztem rá. – Raina, aggódtam, ez tény. De tudtam, hogy minden baleset és probléma ellenére éretten és logikusan, realisztikusan gondolkozol, bízok benned. Vagyis már annyira nem, mert hívtak a kapitányságról, hogy Sebastian-t és téged elkaptak gyorshajtásért – rázta meg a fejét nevetve, én is elmosolyodtam. 

- Mit szerettél volna mondani? – kérdeztem rá.
- Van egy nagyon jó hírem számodra, de előbb a körítés – mosolygott sugárzóan és tényleg tudtam, hogy bízott bennem. Ez jól esett. – Ugyebár a szüleid az egyetemen ismerkedtek meg. Anyád, mint orvostan hallgató, apád mint kezdő törvényszéki antropológus. Mindketten azt szerették volna, ha te is a Whitmore-ra mész, mint orvos vagy épp antropológus. Én is a Whitmore-on tanultam, ahogy a bácsikád Don is - Don bácsi nevénél elfintorodott, jogosan, mindenki utálja errefelé Don bácsit. Nálam mindig próbálta átvenni az irányítást, Danielle-t pedig kiutálta a családból, ami nem tett jót senkinek. Meda csak egyszerűen utálja. – Ugyebár, én, mint földrajztudós és földtörténész, nagy embernek számítok az egyetemen, hisz fontos nekik az ottani munkám. Beszéltem az antropológus professzorral, Miss Swank-kel, a biológia, mikrobiológia, fizika, atomfizika és kémia tanárral, Mr Kelsey-vel és az igazgatóval, hogy tudnak-e fogadni egy ifjú hallgatót, tudva, hogy a lány Richard és Jennett Fabray gyermeke. Természetesen igent mondtak, látva az eredményeidet, épp ezért a hétvégéket New York-ban fogod tölteni a húgoddal a Whitmore egyik kollégiumi szobájában, vagy a szolgálati lakásomban a Fift Avenue-n, ahogy Danielle-lel döntetek. Ő egy előkészítő iskolában folytat majd levelező kurzust, de pedig a pénteki órákra vagy hivatalos, valamint a szombati és vasárnapi levelezőre – hadarta egy szuszra, én viszont már az egyetem első említésénél leragadtam. New York, Dani, kollégium vagy saját lakás? 

Belevetettem magam Meda nyakába és nem győztem milliószor kimondani, hogy köszönöm.
- Viszont akkor ki kell venni titeket a suliból, nem töltitek itthon a hétvégéket, de az egyetlen szerencsétek, hogy mindkettőtöket felvettek – nézett rám összehúzott szemmel Meda. Én viszont máson gondolkodtam. Egy egész hétvége, plusz egy nap, minden héten N.Y-ban, akkor meg van oldva a fotózás is! Daninek fel sem fog tűnni, ha lelépek pár órára és akkor lehet többet tudok találkozni Lilly-vel is. Ez kész főnyeremény!
Még a lépcsőről hálálkodtam egy sort, majd felsiettem Danielle szobájába, ahova kopogás nélkül törtem be. Kivételesen nem telefonált vagy üvöltette a zenét, hanem a szekrényéből szortírozott, csupa olyan cuccot, ami tipikus New York stílus volt. Én már tudtam. Készült. 

- Elmondta, más különben nem lennél itt! – ragyogó mosollyal nézett velem farkasszemet, sőt a baleset óta először mosolygott rám szívből.
- Alig várom a jövő hétvégét! – sikítottam hatalmasat és ő is elem együtt visított. Ugrabugrálva segítettem ruhát válogatni neki, majd leültünk beszélgetni, mint az igazi testvérek és végül neki is elmondtam az állásom New York-ban.

- Lányok! – nyitott be hirtelen Meda, én pedig reméltem, hogy nem hallotta az előbbi szavaimat. – Csak elfelejtettem mondani, hogy Raina antropológiát tanul, Dani pedig az előkészítő levelezésén művészettörténetet. Jó éjt! – csukta is be az ajtót, mi pedig megkönnyebbülten fújtuk ki a levegőt, Dani megragadta a vállam. 
 
- Minden Toxic részletet tudni akarok!                         

12 megjegyzés:

  1. Kedves Dorsee!

    Igen és vagyok az, szia:)
    So kezdem az elejéről a mondókámat! Végre be tudtam fejezni a blogod olvasást. Eléggé el voltam havazva az utóbbi időben így nem maradt rá időm, de most már.... Talán az Agyrázkódásom is rásegített, hisz ha pénteken nem ülök, az orvosnál órákat nem lennék most itt és a komim se:)
    Visszatérve a történethez: IMÁDOM - csupa nagybetűvel. De mi az, hogy Sebastian-nak <3 nevezed el a főszereplő srácot??? Már csak ez is felkeltette az érdeklődésemet. ( Sebastian Vettel ismerős? <3 )
    Ezzel a mai résszel, hogy is mondjam...: összezavartál. Talán, de ez nem a legjobb szó rá. Hogy miét? Az előző részekben Kydd és Fabry azért vesztek össze, mert, hogy ha Raina modell lesz, akkor NY-ba kell menni és így oda a kapcsolatuknak.....valamilyen szinten. Aztán szenvedés puszi-puszi és most happy van. De...! Ha most elmegy az Egyetem miatt NY-ba akkor nem ugyan ez lesz? Plusz még a suliból is kiveszik.... amit amúgy nem is értek, de mindegy.
    Most a komimat olvasva biztos jót mosolyogsz hisz te ezt már tuti - remélem - eltervezted és lesz valami kis csel, amivel az én "problémáimat" kiküszöbölöd.
    Szóval annyira nem aggódom, kíváncsian várom a folytatást :3
    Ja és a dizájn. Mint mindig csodaszép. Nagyon tehetséges vagy:DD De én az előző-előző fejlécedbe szerettem bele így nekem az a favorit. *-*
    Puszi Maya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Maya!
      Köszönöm, hogy írtál! :)
      Örülök, hogy szereted. Sebastian legnagyobb sajnálatomra nem az én karakterem, hanem egy sorozaté, de azért örülök, hogy szimpatikus.
      Eléggé szembetűnően próbáltam felhívnia figyelmet a new yorki egyetemre és a new yorki modell állásra, de úgyis meglesz valamelyik következő fejezetben.
      Igen, jól gondoltad mosolygok. :) Örülök, hogy várod, sietek vele. Köszönöm, de melyik előző-előző-re gondolsz? sok volt már. A kékes, lilás, szürkés fehéres? :)
      xoxo

      Törlés
    2. Szia:)
      Annak a sorozatnak a karaktere igaz?? Nem jut eszembe a neve:/
      Ami a szavazást nyerte. Az a telefonos fejléc nekem az a kedvencem:DD Amiatt néztem be a blogra. Mert egy kritikás oldalon láttam és a fejléc felkeltette a figyelmem <33
      xxMaya

      Törlés
    3. The Carrie Diaries, ha erre gondolsz. :) Szóval a full-lilára gondolsz! :)

      Törlés
    4. Az aza tényleg :) Igen arra ott Seb valami eszméletlen dögös volt nem mintha amúgy nem lenne az <3

      Törlés
    5. Igen, eléggé helyes kölyöknek született. :)

      Törlés
  2. Drága Dorsee.
    Ezt az új részt IMÁDOM!! De ha Sebastianék azért szakítottak mert Raina NY.- ba megy a Toxic- hoz modellnek, akkor most belegondolni is félek hogy ehez mit fog szólni Sebastian ha meg tudja. Mindenek ellenére nagyo cuki Sebastiantól hogy az ölébe ültetve engedte száguldozni Rainát. De azt hiszem Daniellnek és Rainának újra lesz idejük arra hogy újra jóban legyenek, mint régen...
    Mindenesetre iszonyúan várom a következő részt...
    Puszil Liza.
    Ui.: A kinézet nagyon jó lett és mint a többit ezt is nagyon IMÁDOM!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Liza!
      Köszönöm, hogy írtál. Kiderül a következő fejezetben, hogyan viszonyul ehhez Sebastian. Igen, Raina nagyon szeretne egyszer vezetni. Dani és Raina még korántsem vannak annyira kibékülve, inkább szoktatják magukat a helyzethez.
      Sietek vele, ahogy tudok, de rengeteg tanulnivalóm van mostanában. Köszönöm!
      xoxo

      Törlés
  3. Nagyon édeske rész! Tényleg jó lett, már csak elképzelni is megmosolyogtató! Szép estét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen, ennek örülök! :)
      xoxo

      Törlés
  4. Dága Dorsee!

    Ez felülmúlja az eddigi véleményemet!:) Mint említettem máshol, most is a zene, valamint a történet megfogott! Így tovább!

    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Cleo!
      A Gn'R az is marad, minden számuk tökéletes. Köszönöm szépen, ennek örülök! :)
      Légyjó!

      Törlés